Menestystarinat

“Outdooractive-alusta on helppokäyttöinen, ja sisällöntuotanto onnistuu ilman aiempaa osaamista. Outdooractive on oman kokemuksemme mukaan kaiken aikaa kehittyvä ja monipuolinen luontomatkailun julkaisualusta.”

— Mari Matikainen, Etelä-Karjalan virkistysaluesäätiö

“Geoparkin geokohteet ja yrityspartnerit ovat saaneet Outdooractiven kautta erittäin laajan näkyvyyden”.

— Projektipäällikkö Anna Tiippana, Saimaa Geopark

 

Visit Finlandin yhteiskampanjat ylittäneet tavoitteet joka vuosi

Visit Finland teki markkinointikampanjan Outdooractivessa ensimmäisen kerran vuonna 2018 Outdoors Finland -hankkeen puitteissa. Kampanja ylitti tavoitteet, ja vuosina 2019-2021 kampanja toteutettiin Visit-organisaatioiden ja Visit Finlandin yhteistyönä. Kampanja on ylittänyt tavoitteet joka vuosi.

 

Saimaan luontomatkailu kasvu-uralle 

Alueella on viime vuosina panostettu laadukkaan sisällön tuottamiseen, mikä näkyy myös tuloksissa. Saimaan alueen sisältötiiserit luetteloissa ja hakutuloksissa ovat kasvaneet kahden vuoden aikana 300 000:sta lähes kahteen miljoonaan.

·       Sivun näyttökerrat kasvaneet 405 % (14 540 → 73 452) 

·       Sisältöihin liittyvät toimet 1367 % (1581 → 23 209)

·       Tiiserit 498 % 

·       Sisältöjen lataukset 200 %