Uusia matkailualueita mukaan Outdooractiveen ja muut ajankohtaiset uutiset

Kuva: Johannes Sipponen

Kuva: Johannes Sipponen

Outdooractive jatkaa valloitustaan kotimaan markkinoilla ja kesää kohden palvelusta tulee löytymään rutkasti uutta sisältöä retkeilijöiden ja matkailijoiden hyödynnettäväksi, kun uudet B2B -kumppanit ottavat alustan loppukevään aikana käyttöön. Lisäksi Visit Finlandin yhteismarkkinointikampanjan paketit ovat tulleet myyntiin, varmista paikkasi kampanjassa nyt!

Pelkästään huhtikuun aikana Outdooractiven maailmanlaajuiseen B2B-verkostoon on liittynyt peräti yhdeksän uutta kotimaista matkailualuetta! Näitä ovat muun muassa Oulu, Kalajoki, Pyhä-Luosto, Iitti, Lieksa, Toivakka ja Kotka-Haminan seutu sekä Alavuden kaupunki ja Aisapari ry, joka toimii Alajärven, Evijärven, Kauhavan, Lappajärven, Lapuan ja Vimpelin seudulla.

Kesää kohden Outdooractiven lähes 2000 reitin, tuhansien käyntikohteiden ja satojen tuotteiden joukkoon tulee siis iso joukko uutta sisältöä suomalaisten retkeilijöiden ja paikallisten asukkaiden, mutta myös kansainvälisten matkailijoiden hyödynnettäväksi. Outdooractive.com -portaalin ja Outdooractiven sovelluksen lisäksi alueiden lisäämät sisällöt löytyvät tulevaisuudessa näppärästi myös alueiden omilta verkkosivuilta interaktiivisten matkailukarttojen avulla. Katso esimerkki Visit Savonlinnasta tai Etelä-Karjalan virkitysaluesäätiön sivuilta.

Mukaan Visit Finlandin ja Outdooractiven markkinointikampanjaan?

Visit Finland on toteuttanut Outdooractivessa yhteismarkkinointikampanjoita vuodesta 2018 ja tämän vuoden kampanja saksankielisessä Euroopassa polkaistaan käyntiin elokuun puolivälissä. Alueilla on mahdollisuus osallistua kampanjaan omilla kampanjapaketeillaan ja hyötyä Visit Finlandin kampanjan tuomasta lisänäkyvyydestä. Lisätiedot ja kampanjapaketit löydät täältä.

Teemme jatkuvaa kehitystyötä

Outdooractive tekee jatkuvaa ja laajaa kehittämistyötä sivuston ja sovelluksen käyttäjäystävällisyyden ja toiminnallisuuden kehittämiseksi. Esimerkiksi uuden karttatasopaneelin rakenteen avulla saat täydellisen yleiskuvan kaikista kartoista, karttatyyleistä, reiteistä, aktiviteeteista ja lisätasoista yhdellä silmäyksellä. Karttatasojen uusi rakenne korostaa eri elementtien toimivuutta. Tällöin käyttäjät näkevät enemmän vaihtoehtoja kuin aiemmin – mobiililaitteen näytön koosta riippumatta. Outdooractiven alusta on tällä hetkellä saatavilla 15 eri kielellä, mutta Saksasta on jo kantautunut tieto, että seuraavaksi alusta puhuu lisäksi japania ja hindiä.

Hyödynnä maksutonta MyBusiness -tiliä

Alkuvuodesta lanseerattu ilmainen MyBusiness -tili, jonka avulla esimerkiksi majoitus- ja ohjelmapalveluyrittäjät voivat tuoda sisältönsä maksuttomasti Outdooractiveen, on herättänyt laajaa kiinnostusta. Ilmaisen tilin avulla saat reittisi, käyntikohteesi ja tuotteesi näkyviin maailman suurimmalle luontomatkailualustalle ja kasvatat näkyvyyttäsi kansainvälisillä ja kotimaisilla markkinoilla. Pääset rekisteröimään ilmaisen Business-tilin täältä.


Eikö Outdooractive ole vielä tuttu? Haluaisitko lisätietoa siitä, miten Outdooractivea voisi hyödyntää juuri Sinun matkailualueellasi tai yrityksessä?

Edellinen
Edellinen

Outdooractiven digitaalinen matkailuesite mullistaa matkailusivujen maailman

Seuraava
Seuraava

Laadukkaat reitit ja kattava reittitieto luontomatkailukohteen tärkeimpiä valintakriteerejä - kansainvälisen jakelukanavatutkimuksen tuloksia